داستان کوتاه / کدام لاستیک پنچر شده بود؟
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

کدام لاستیک پنچر شد؟

چهار دانشجو که به خودشان اعتماد کامل داشتند، یک هفته قبل از امتحان پایان ترم به مسافرت رفتند و با دوستان خود در شهری دیگر حسابی به خوش گذرانی پرداختند.

آنها وقتی به شهر خود برگشتند متوجه شدند که در مورد تاریخ امتحان اشتباه کرده اند و به جای سه شنبه، امتحان دوشنبه صبح بوده است. بنابراین تصمیم گرفتند استاد خود را پیدا کرده و علت جا ماندن از امتحان را برای او توضیح دهند.

آنها به استاد گفتند: " ما به شهر دیگری رفته بودیم که در راه برگشت لاستیک خودرویمان پنچر شد و از آنجایی که زاپاس نداشتیم، تا مدت زمان طولانی نتوانستیم کسی را گیر بیاوریم و از او کمک بگیریم. به همین دلیل دوشنبه دیر وقت به خانه رسیدیم و... "

استاد فکری کرد و پذیرفت که آنها روز بعد بیایند و امتحان بدهند. چهار دانشجو روز بعد به دانشگاه رفتند و استاد آنها را به چهار اتاق جداگانه فرستاد و به هر یک ورقه امتحانی را داد و از آنها خواست که شروع کنند، آنها به اولین مساله نگاه کردند که 5 نمره داشت. سوال خیلی آسان بود و به راحتی به آن پاسخ دادند. سپس ورقه را برگرداندند تا به سوال 15 امتیازی پشت ورقه پاسخ دهند که سوال این بود: "کدام لاستیک پنچر شده بود؟"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 16 ارديبهشت 1390برچسب:دانشجو,استاد,دانشگاه,ماشین,پنچری,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب